piątek, sierpnia 25, 2006

Kolacja przy świecach

Kolejny przykład, że reklamy nie muszą mieć wielkiego logo klienta, mówić tylko o produkcie. Dobry przykład z polskiego rynku.


Oby więcej takich produkcji :)

3 komentarze:

RAFi pisze...

Luz zbyt wymuszony, przez co reklama traci na jaju. Nie wiem, która agencja stoi za produkcją tego, ale niestety, nie podoba mnie się to.

Anonimowy pisze...

Reklamy kabaretu Mumio stały się hitem, agencje reklamowe uważają że wystarczy "jechać na tym stylu" i będzie kolejny sukces. A tu niestety, klapa. Jedyne co pozostaje w głowie po obejrzeniu tego filmu to fakt, że jest nieudolną podróbką reklamy Mumio (reklamy PLUS GSM)

Anonimowy pisze...

moim zdaniem całkiem spoko i wlasnie wiecej takich reklam na polskim rynku ... idiotycznie smiesznych które maja za zadanie rozsmieszyc potencjionalnego klijenta.. a do tej pory jeszcze polska reklama to to tragiczna reklama jezeli chodzi o wykonanie post komunistyczna z szyldem Promocjia :p a poatrzcie jak to sie robi w normalnym swiecie http://funnyplace.org .. ta reklama powalila mnie ze smiech nie wykonaniem bo wykonanie nadal polskie ale dowcipem ktory przypomina mi pare moich znajomych gdzie dokladnie wygladaja jak na tej reklamie (chodzi o charakterystyke)
sam zajmuje sie reklama ale niestety na moje projekty jeszcze nie mam zapotrzebowania na polskim rynku ... bo polska reklama jest grzeczna i ugłaskana owa PROMOCJA i na tym koniec ... brak w niej temperamentu dowcipu i przeslaniaj przez co staje sie sucha bez wyrazu i taka baaaardzo TEATRALNA ... bo polak wszystko musi robic wzniosle ...
wiec na koniec tej wypowiedzi
mówie wiecej takich reklam
samson@is.net.pl
p.s. film HI-Way wykonaniu Mumio porazka na calej dlugosci