środa, lipca 26, 2006

Niesamowita!!!

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jak na 11 lat to respekt. Mi opadła szczęka :D

Anonimowy pisze...

Trzeba zapamiętać jak się nazywa, bo będzie gwiazdą. :)

Anonimowy pisze...

o mama! osz... OMFG!!SZOK.. cięki szok! Dżizas! nie mogę - aż mnie ciary przeszły!

Anonimowy pisze...

Jestem pod wrażeniem.
Oby matka natura w postaci mutacji głosu nie zrobiła dziewczynie psikusa ;]

Anonimowy pisze...

Nie wiedziałem że dziewczyny też przechodzą mutację ;)
Co do głosu do ma możliwości.

Anonimowy pisze...

LoL ^^ trochę nieżle pojechała ta mała
:xD ,no wybaczcie ,że mówie slangami(lol=człowieku!!!).
No po prostu BOOM! Mandarynie zrzędła podrzędna gęba hehehe...

Anonimowy pisze...

LoL ^^ trochę nieżle pojechała ta mała
:xD ,no wybaczcie ,że mówie slangami(lol=człowieku!!!).
No po prostu BOOM! Mandarynie zrzędła podrzędna gęba hehehe...

Anonimowy pisze...

o David Hasselhoff. A co do głosu to powala.

Anonimowy pisze...

Tak... az obejrzalem to sobie kilka razy, rzeczywiscie UN BE LI VE AB LE.
Wszystkie Dody,Urszule czy inne 'naturalne' spiewaczki w rodzaju rzężącej Maryli - have fear!

Anonimowy pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! prawie mialem zawal serca!! ta dziewczyna jest genialna...... powinna uczyc wyzej wymienione dody i inne takie hajsowe babki.... OMFG!! jak ona sie nazywa?? trzeba zapamietac... druga whitney houston...... masakra...

dx0ne pisze...

O_o
wow jak Withney Huston.
heh młoda Britney też miała tak dobry głos.
aczkolwiek wizażyści będą musieli nad nią popracować

Anonimowy pisze...

holiszit ;D

Anonimowy pisze...

No nie wiem jak wy, ale ja tu widze jakis szwindel, przyjrzyjcie sie ruchom ust, albo ja mam slaba jakosc video albo to jest playback.

Anonimowy pisze...

Fantastyczny głosior!!! ale pewnie szybko jej odbije skoro każdy się tak zachwyca...;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

tramadol online buy tramadol cod delivery - buy tramadol cod overnight