czwartek, czerwca 01, 2006

Dzieciaku, nie bój się specjalizacji

Często spotykam się ludźmi z różnych agencji reklamowych i interaktywnych, większość z nich na pytanie "czym konkretnie się zajmują" mówią - No przecież reklamą, wszystkim w reklamie!
Ale czy to jest ok? Według mnie nie!
Jeśli mówisz, że zajmujesz się wszystkim, oznacza to, że tak naprawdę zajmujesz się niczym.
Specjalizację w dobrym tego słowa znaczeniu uruchomiła agencja OS3 - od dziś (Dzień Dziecka) działa nowa marka OS3 Kids - zajmująca się TYLKO marketingiem dziecięcym!
I właśnie o to chodzi! Nie bójcie się specjalizacji! Jeśli chcecie coś robić, róbcie to najlepiej jak można zrobić, tak aby nawet wąska specjalizacja dostarczała tak dużo pracy jak "specjalizacja we wszystkim".
Jeśli macie przykłady dobrej specjalizacji dajcie znać! Chwalmy dobre osoby, firmy!
Tak samo ze przykładami złych praktyk, trzeba wyrwać chwasty!

Brak komentarzy: